Вас вітають юні миротворці комунального закладу "Харківська гімназія №88 Харківської міської ради"

/Files/images/2024/mir/Мир.jpg


    КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ

    /Files/images/2024/mir/mdo_820x360.jpg

    Кодекс створюється у зв’язку з Міжнародним десятиліттям культури миру та ненасильства у інтересах дітей планети, проголошеним Резолюцією 3/25 від 10. 11.1998 р. Генеральною Асамблеєю ООН. Він засновується:
    - на положеннях Статуту ЮНЕСКО, який стверджує, що «... думка про війну виникає в розумах людей, тому в свідомості людей слід вкорінювати ідею захисту миру;
    - на Всезагальній Декларації прав людини, яка визнає, що мир - це не просто відсутність конфліктів, а позитивний, динамічний і заснований на широкій участі процес, в якому заохочується діалог і регулюються конфлікти у дусі взаєморозуміння і співпраці;
    - на Маніфесті 2000 року на підтримку культури миру і ненасильства, підготовленому групою Лауреатів Нобелівської премії і прийнятому в Парижі в березні 1999 р., який звернений як до всього міжнародного співтовариства, так і до окремих громадян, переслідуючи мету - спонукати кожну людину усвідомити важливість ідеалів миру, толерантності, солідарності і керуватися ними у своєму повсякденному житті, реалізовуючи тим самим культуру миру на практиці;
    - на інших документах системи ООН, що визначають необхідність ліквідації всіх форм дискримінації і нетерпимості, у тому числі заснованих на расі, кольорі шкіри, мові, релігії, політичних або інших переконаннях, національному, етнічному або соціальному походженні, майновому статусі, інвалідності, місці народження або іншому статусі».
    Зважаючи на перераховані вище документи «КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ» ЗАКЛИКАЄ ВСІХ УЧАСНИКІВ ДИТЯЧОГО МИРОТВОРЧОГО РУХУ:
    • усвідомлювати добровільність Дитячого миротворчого руху, важливість і необхідність поваги до миротворчої діяльності;
    • розуміти цілі та завдання Дитячого миротворчого руху, як початкового етапу підготовки до діяльності по створенню атмосфери миру на Землі і впровадженню ідей культури миру в основу життя громадян будь-якої держави, планети.
    Бути ініціаторами організації шкільних миротворчих загонів, обов'язком яких, у першу чергу, повинно стати створення психологічного клімату у школі або іншій дитячій організації у дусі культури миру.
Кiлькiсть переглядiв: 58