Учнівське самоврядування:
НАШ САЙТ
ГИМН
посвящается школе №88
сл. Ольга Волович
муз. Скоропад Диана
В свои права вступает осень,
По паркам стелется дымок,
А в школе восемьдесят восемь
Очередной звенит звонок.
И дети, а возможно, внуки
Её выпускников былых
Войдут в неё, как в храм науки,
И десять лет пройдут, как миг.
Недаром Зубарева имя
Наградой светлой ей дано:
Делами добрыми своими
Нам школу славить суждено.
Пусть имя Зубарева носит
Она достойно много лет,
Любимой восемьдесят восемь
От всех учеников привет.
Склад учнівського самоврядування «Республіка ШКІЗ»
Президент: Усенко Лілія, учениця 8-А класу
Віце-президент: Косоротова Кіра, учениця 9-А
ПРЕЗИДЕНТСЬКА РАДА:
Центр захисту прав дитини:
Кругова Софія,
Бочкова Дарина.
Інтелектуальний центр:
Бузько Ангеліна,
Центр еколого-краєзнавчих питань:
Попова Євгенія
Центр спортивно-оздоровчий:
Гомович Вікторія.
Центр довкілля і відпочинку:
Черкашина Валерія
Центр волонтерського руху:
Батій Орина
Волкова Вікторія
Центр духовного розвитку:
Конєва Ангеліна,
Коваленко Аліна.
Центр зв’язків з громадськістю:
Пустовар Лариса
Учнівське самоврядування – основа набуття сучасними школярами початкових навичок колективної управлінської діяльності незалежно від віку, оволодіння правилами колективного спілкування, культурою взаємин, засвоєння технології вироблення ухвалення і виконання рішень.
Активна участь у діяльності учнівського самоврядування (УС) можлива тільки тоді, коли школяр усвідомлює її суспільну значимість, правильно оцінює свої можливості та здібності, зміст тієї конкретної роботи і тих функцій, які на нього покладаються.
Самоврядування важливо будувати на засадах гуманізму і соціальної рівності, утвердження стосунків взаємоповаги, коректності, співробітництва між дорослими і дітьми.
При правильній організації УС школярі привчаються самостійно організовувати, планувати, оцінювати результати своєї діяльності, створюються якісно нові стосунки, уміння і навички управлінської діяльності.
Педагог-наставник в організації УС має стати для своїх і порадником, і консультантом, і партнером.
Як немає сьогодні жодної ділянки шкільного життя, яка б знаходилась поза сферою діяльності УС, так і не повинно бути в школі жодного дорослого, який би вважав розвиток ініціативи і самостійності дітей другорядною справою.
Це активна форма громадянського виховання учнів, важлива умова реалізації їх праві обов’язків, яка створює для кожної дитини наступні можливості:
1. включення у процеси життєдіяльності класу і школи, розвитку соціальних якостей, життєвої компетентності;
2. засвоєння на практиці своїх прав та обов’язків, осмислення власної ролі у життєдіяльності;
3. самореалізації, розвитку здатності до самоаналізу та самовиховування;
4. орієнтації на досягнення соціально- корисної мети (індивідуальної і суспільної);
5. підвищення громадської активності.
Конкурс "Я - лідер!"