Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи виховна робота є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, охоплює усі сфери шкільного життя і має ґрунтуватися на цінностях
Основною метою у вихованні учнів у 2023/2024 навчальному році є формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.
Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання здобувачів освіти на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка здобувачів освіти до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.
Виховна мета школи: формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.
Для досягнення цієї мети поставлені завдання:
- формування національної свідомості і людської гідності;
- формування політичної і правової культури (поваги до Конституції, законів України, державної символіки, правових норм тощо);
- формування усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальними правами та свободами і громадянською відповідальністю;
- виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції;
- формування умінь, необхідних для участі учнів у суспільстві, реалізації його ідеалів і цінностей;
- виховання і розвиток потреби у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій;
- забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції;
- формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою;
- розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона й зміцнення фізичного, психічного здоров’я учнів;
- формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування