Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

"Віковий" портрет дитини на порозі школи:

- у дитини є бажання піти до школи;

- впевнена у своїх силах, доброзичлива,відкрита зовнішньому світу;

- у грі проявляє ініціативність, самостійність.Любить малювати,конструювати, полюбляє рухливі ігри.Легко обирає собі партнерів-друзів для гри;

- активно спілкується з дорослими та однолітками,здатна домовлятися,враховуючи інтереси інших;

- допитлива, задає багато питань стосовно оточуючих предметів та явищ,намагається самостійно пояснити їх. Полюбляє спостерігати, міркувати, проявляє цікавість до книжок;

- часто фантазує;

- може виконувати прохання дорослих, намагається досягнути поставленої мети.

Психолого-педагогічні консультації для батьків першокласника:

Прихід до школи є переломним моментом у житті дитини. Адже відбувається перехід до нового способу життя і умов діяльності, нового положення в суспільстві, нових взаємин як з дорослими, так і з однолітками.Треба врахувати, що відмінна риса положення школяра полягає в тому, що навчання є відтепер для нього обов'язковою діяльністю. Відомо, що якість навчальної роботи щколяра оцінюється вчителем, і ця оцінка впливає на ставлення до нього оточуючих:батьків, однокласників.

Безумовно, всі діти зазнають труднощів при адаптації до нових умов навчання і виховання.Треба врахувати, що навчання в школі може викликати деякий дискомфорт для психічного здоров'я школяра. Це пов'язано, по-перше, з певними стресовими станами, яким піддається школяр; по-друге,з великою кількістю інформації,що пропонують переробити школяреві; по - третє, нераціональна організація виконання домашнього завдання дома.Таким чином, діти напружені як психологічно, так і фізично.Тому в цей період від батьків потрібна певна як моральна, так і психологічна підтримка в процесі адаптації.

Психологи вважають, що батьки, у першу чергу, повинні запам'ятати наступні правила:

1. Визначити час спільної взаємодії дитини з дорослими (наприклад, 1- 1,5 години з дитиною активно співпрацює дорослий, а потім дитина працює якийсь час самостійно).

2. Необхідно батькам знати темп роботи своєї дитини, щоб вона могла працювати в оптимальному для неї темпі.

3. Часто школярам потрібна не стільки допомога з якого-небуть предмета,скільки допомога в поточній навчальній ситуації. Батькам треба "розглянути" у чому полягає їхня домомога.

4. При допущенні помилки дитиною дорослий повинен зробити так, щоб дитина сама знайшла цю помилку, а не вказувати на неї. Для того, щоб допомогти дитині знайти свою помилку, дорослий має спростити завдання, вирішивши яке, дитина змогла б самостійно виявити і виправити свою помилку.

Поради батькам, що допомагають дітям навчатися:

1. Намагайтеся співпрацювати з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес-найкраща з мотивацій.

2. Кращий час для приготування уроків з 15.00 до 17.00.Після 15-20 хв. виконання домашніх завдань краще робити 10-15 хв."перерви" ( бажано рухливі).

3. Повторюйте вправи.Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика.

4. Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.

5. Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.

6. Працюючи з дитиною, її не слід перевантажувати. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена.

Кiлькiсть переглядiв: 226