FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Учнівське самоврядування:

НАШ САЙТ

/Files/images/311.jpg

ГИМН

посвящается школе №88

сл. Ольга Волович

муз. Скоропад Диана

В свои права вступает осень,

По паркам стелется дымок,

А в школе восемьдесят восемь

Очередной звенит звонок.

И дети, а возможно, внуки

Её выпускников былых

Войдут в неё, как в храм науки,

И десять лет пройдут, как миг.

Недаром Зубарева имя

Наградой светлой ей дано:

Делами добрыми своими

Нам школу славить суждено.

Пусть имя Зубарева носит

Она достойно много лет,

Любимой восемьдесят восемь

От всех учеников привет.

/Files/images/emblema_shkoli.gif

Склад учнівського самоврядування «Республіка ШКІЗ»

Президент: Ігіна Фаріда, учениця 9-А класу

Віце-президент: Аніщенко Вікторія, учениця 10-А класу

Секретар: Бегмат Діана, учениця 9-А класу.

/Files/images/312.jpg

ПРЕЗИДЕНТСЬКА РАДА:

Центр захисту прав дитини:

Кругова Софія,

Бочкова Дарина.

Інтелектуальний центр:

Алексеева Юлія.

Центр еколого-краєзнавчих питань:

Ігіна Фаріда,

Алексеева Юлія.

Центр спортивно-оздоровчий:

Бегмат Діана,

Гомович Вікторія.

Центр довкілля і відпочинку:

Корольова Єлизавета.

Центр волонтерського руху:

Черменьова Марія,

Коновалова Єлизавета.

Центр духовного розвитку:

Глазкова Аліна,

Коваленко Аліна.

Центр зв’язків з громадськістю:

Анищенко Вікторія.

/Files/images/313.jpg

Учнівське самоврядування – основа набуття сучасними школярами початкових навичок колективної управлінської діяльності незалежно від віку, оволодіння правилами колективного спілкування, культурою взаємин, засвоєння технології вироблення ухвалення і виконання рішень.

Активна участь у діяльності учнівського самоврядування (УС) можлива тільки тоді, коли школяр усвідомлює її суспільну значимість, правильно оцінює свої можливості та здібності, зміст тієї конкретної роботи і тих функцій, які на нього покладаються.

Самоврядування важливо будувати на засадах гуманізму і соціальної рівності, утвердження стосунків взаємоповаги, коректності, співробітництва між дорослими і дітьми.

При правильній організації УС школярі привчаються самостійно організовувати, планувати, оцінювати результати своєї діяльності, створюються якісно нові стосунки, уміння і навички управлінської діяльності.

Педагог-наставник в організації УС має стати для своїх і порадником, і консультантом, і партнером.

Як немає сьогодні жодної ділянки шкільного життя, яка б знаходилась поза сферою діяльності УС, так і не повинно бути в школі жодного дорослого, який би вважав розвиток ініціативи і самостійності дітей другорядною справою.

Це активна форма громадянського виховання учнів, важлива умова реалізації їх праві обов’язків, яка створює для кожної дитини наступні можливості:

1. включення у процеси життєдіяльності класу і школи, розвитку соціальних якостей, життєвої компетентності;

2. засвоєння на практиці своїх прав та обов’язків, осмислення власної ролі у життєдіяльності;

3. самореалізації, розвитку здатності до самоаналізу та самовиховування;

4. орієнтації на досягнення соціально- корисної мети (індивідуальної і суспільної);

5. підвищення громадської активності.

/Files/images/12345.jpg

Конкурс "Я - лідер!"

/Files/images/Безымянный.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0