Важливі телефони воєнного часу
Знайшли снаряд, бомбу, гранату, які не розірвалися:
@ bomb_found_bot.
Дистанційне навчання під час воєнного часу
ХГ№ 88 використовує в роботі
платформу Nz.ua
Інструкція для батьків і дітей - відео
Інструкція для батьків і дітей - pdf формат
Режим роботи
Розклад онлайн-уроків для початкової школи
Розклад онлайн-уроків для 5-9 класів
Розклад дзвоників
Електронні підручники, що використовуються в освітньому просторі ХГ№88
Інструкція для учнів щодо організації дистанційного навчання
Інструкція для батьків щодо організації дистанційного навчання дитини
Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного / післявоєнного стану
Корисні освітні посилання на інтернет-ресурси
Як знизити тривожність учнів?
Пролийте світло на жорстокість
Обговоріть з дітьми їхні страхи та почуття. Зараз це надзвичайно важливо, а замовчування точно не призведе ні до чого хорошого. Дайте ім’я страху, а якщо є можливість — намалюйте його. Візуалізація страху — один з найефективніших методів боротьби з ним.
Зупиніть відчуття безпорадності
За можливості залучайте дітей до різних ініціатив та допомоги іншим. Долучайте їх до кіберініціатив. Деякі з них навіть розроблені у формі гри. Навіть зйомка відео в ТіkТоk — вже великий внесок. Або пост у соцмережах. Дія завжди ефективніша в боротьбі з тривожністю за бездіяльність, а будь-яку дію завжди можна зробити елементом уроку.
Розробіть плани про безпеку
Як поводитися під час повітряної тривоги? А під час артилерійського обстрілу? Що таке зелений коридор і як правильно ним користуватися? Що таке речі першої необхідності? Що робити, якщо загубилися?Пояснюйте все це дітям.І будуйте плани поведінки в ризикових ситуаціях. Діти — це маленькі дорослі. Залишати їх непоінформованими — погана ідея.
Збудуйте машину часу
Запропонуйте своїм учням (або своїм дітям) збудувати чи уявити машину часу. Ця машина здатна перенести вас у різні історичні епохи. Щойно опинитеся там, проаналізуйте разом з дітьми, з якими труднощами стикалися люди під час війни. Спробуйте порівняти ваше становище зі становищем та умовами, в яких жили люди в ті часи.
Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час воєнного стану
Як вчителю організувати свою роботу під час війни (рекомендації ДСЯО)