Важливі телефони воєнного часу

Знайшли снаряд, бомбу, гранату, які не розірвалися:

@ bomb_found_bot.


Дистанційне навчання під час воєнного часу

ХГ№ 88 використовує в роботі

платформу Nz.ua


Інструкція для батьків і дітей - відео

Інструкція для батьків і дітей - pdf формат


Режим роботи

Розклад онлайн-уроків для початкової школи

Розклад онлайн-уроків для 5-9 класів

Розклад дзвоників

/Files/images/2024/IMG_20230907_100717.jpg


Електронні підручники, що використовуються в освітньому просторі ХГ№88



Інструкція для учнів щодо організації дистанційного навчання


Інструкція для батьків щодо організації дистанційного навчання дитини



Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного / післявоєнного стану

Корисні освітні посилання на інтернет-ресурси

/Files/images/2021-2022/zno/6233414a9d7e5564907108.jpg

Як знизити тривожність учнів?

Пролийте світло на жорстокість

Обговоріть з дітьми їхні страхи та почуття. Зараз це надзвичайно важливо, а замовчування точно не призведе ні до чого хорошого. Дайте ім’я страху, а якщо є можливість — намалюйте його. Візуалізація страху — один з найефективніших методів боротьби з ним.

Зупиніть відчуття безпорадності

За можливості залучайте дітей до різних ініціатив та допомоги іншим. Долучайте їх до кіберініціатив. Деякі з них навіть розроблені у формі гри. Навіть зйомка відео в ТіkТоk — вже великий внесок. Або пост у соцмережах. Дія завжди ефективніша в боротьбі з тривожністю за бездіяльність, а будь-яку дію завжди можна зробити елементом уроку.

Розробіть плани про безпеку

Як поводитися під час повітряної тривоги? А під час артилерійського обстрілу? Що таке зелений коридор і як правильно ним користуватися? Що таке речі першої необхідності? Що робити, якщо загубилися?Пояснюйте все це дітям.І будуйте плани поведінки в ризикових ситуаціях. Діти — це маленькі дорослі. Залишати їх непоінформованими — погана ідея.

Збудуйте машину часу

Запропонуйте своїм учням (або своїм дітям) збудувати чи уявити машину часу. Ця машина здатна перенести вас у різні історичні епохи. Щойно опинитеся там, проаналізуйте разом з дітьми, з якими труднощами стикалися люди під час війни. Спробуйте порівняти ваше становище зі становищем та умовами, в яких жили люди в ті часи.

Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час воєнного стану

Як вчителю організувати свою роботу під час війни (рекомендації ДСЯО)

Кiлькiсть переглядiв: 958